ღToGeTHeR♥ღ♥

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 905
بازدید کل : 92769
تعداد مطالب : 379
تعداد نظرات : 100
تعداد آنلاین : 1


Alternative content




آمار سایت

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

Check PageRank

آگهی بهترین وبلاگ


فال و طالع بینی روز شنبه 21 خرداد 1390

فال و طالع بینی روز شنبه 21 خرداد 1390
فال روزانه | www.irannaz.com
فروردین : شما امروز برنامه کاری خاصی دارید ولی احتمالا این برنامه شما را از رسیدن به اهداف تان باز نمی‌دارد. ممکن است کارهای سخت گیرانه شما به نظر دیگران وسواسی برسد، اما شما قادر خواهید بود که حتی اگر آسان گیر هم نباشید این گونه جلوه کنید. اگرچه احتمالا تصمیمات استوار شما اكنون به نفع تان عمل خواهى كرد، عاقل باشید و بدانید که کی باید در روزتان از آن بهره بگیرید. زمان به آن سرعتی که شما فکر می‌کنید بسرعت نمی‌گذرد.


اردیبهشت : ورود ماه به هفتمین خانه از "شرکاء" شما احتمالا باعث بوجود آمدن یک مخالفت و درگیری خواهد شد. سرسختی و لجاجت تان می‌تواند به شما کمک کند تا امروز این درگیری را به نفع خود تمام کنید،‌ اما احتمالا بهای زیادی را برای آن پرداخت می‌کنید. پیروزی شما یک موفقیت توخالی است اگر احساسات و عواطف بر شما چیره شوند. برای موقعیت خود یک دلیل متقاعد کننده بیاورید، اما بعد باید مشتاق باشید که روش خود را تغییر داده و در میان راه به دیگران ملحق شوید.


خرداد : شما این توانایی را دارید که حقیقت را بوسیله انتخاب درست کلمات تان دست کاری کنید. شما بسیار باهوش هستید و می‌توانید حتی بدون اینکه متوجه باشید نظرات دیگران را تغییر دهید. متاسفانه، ممکن است از تاثیر خود کاملا آگاه نباشید. شما می‌توانید تاثیر مثبتی بر دیگران  داشته باشید، بنابراین قبل از اینکه دهان تان را باز کنید و حرفی بزنید درباره چیزی که می‌خواهید بگویید کاملا بیندیشید.


تیر : ممکن است آماده باشید که با بیان کردن درست و دقیق احساسات تان به دیگران اجازه دهید دقیقا بدانند که شما چه فکر می‌کنید. اما اینها احساسات کاملا پیچیده‌ای هستند، پس آسان نیست که بخواهید آنها را کنترل کنید. آنها با خود جذابیت‌های خیالی بسیاری دارند، تمایلات و ترس‌ها، و هیچ كسی نمی‌تواند اختلاف بین آنها را متوجه شود. با این وجود، ریسک کردن و استفاده از تجربیات تان می‌تواند بین شما و تاثیر اعمال اخیرتان مانع ایجاد كند.


مرداد : امروز شما قادرید که نیمه خوب هر اتفاقی را ببینید، ‌حتی در موقعیتی که دیگران فکر می‌کنند موقعیتی بسیار پیچیده است. این به معنی این نیست که شما آنها را انکار می‌کنید؛ بلکه تنها این است که شما می‌توانید در یک زمان واقع بین و خوش بین باشید. این قابلیت به شما امتیاز خاصی می‌دهد که شما را از همکاران تان متمایز می‌کند،‌ به خاطر اینکه آنها بیشتر مشتاقند که از روش شما پیروی کنند. چرا که می‌بینند شما طرحی واقعا عملی دارید  که همه چیز را امکان پذیر می‌سازد.


شهریور : سیاره حاکم شما عطارد امروز فاصله زیادی با ژوپیتر ایجاد می‌کند، به شما این امكان را می‌دهد که استعداد و هوش خود را بکار گرفته و راه خود را از گوشه تاریکی شروع کنید. در یک نگاه ممکن است نگران شوید که دارید در راهی می‌روید که شما را به دام بیندازد. اما بعد از بررسی‌های دقیق، می‌فهمید که می‌توان این موقعیت را به فرصتی تبدیل کرد که قدرت مثبت اندیشی تان را به دیگران اثبات کند. اجازه ندهید تا موانع شما را از راه تان بازدارند؛ برعکس از آنها برای تقویت نیروی تان استفاده کنید.


مهر : با وجود اینکه ممکن است در رابطه با رابطه اخیری که دارید امیدوار باشید،‌ احساسات تان تحریک شده است و باعث شده تا هر اتفاقی که امروز می‌افتد را بسیار مهمتر فرض کنید. شما ترجیح می‌دهید تا اکنون ملودرام‌های زندگی تان را به حداقل برسانید، اما به نظر می‌رسد آنها شما را هر کجا که می‌روید تعقیب می‌کنند. به جای تلاش برای جلوگیری از اینکار،‌سعی کنید دریچه قلب تان را باز بگذارید تا احساسات خود را بیان کرده و از این طریق به آرامش برسید.


آبان : دیدار ماه از نشان شما نشان دهنده این است که تا دو روز احساسات شما شدت می‌یابند،  با این حال تغییراتی که در حال تجربه کردن شان هستید می‌تواند مهم بماند. ممکن است در رابطه با ناشناخته‌ها هراسان باشید و با چسبیدن به عادات یا رابطه‌های قدیمی به آن واکنش نشان دهید اما آ نها دیگر نیاز شما را تامین نمی‌کنند. اما این درباره این نیست که دیگران را نادیده بگیرید و نسبت به احساسات شان بی اعتنا باشید؛‌ بلکه باید روشی اتخاذ کنید که نیروی  تان را تقویت کنید تا منجر به تکامل شما شود.


آذر : ممکن است این روزها با شخصی از نزدیکان تان احساس ناراحتی  کنید اگر چه ممکن است این احساس پریشانی و اضطراب مستقیما به این شخص ربطی نداشته باشد. در واقع شما ممکن است از هر کسی که حد و مرزهای احساسی تان زیر پا بگذارد احساس ناراحتی کنید. ممکن است دوست داشته باشید که در وهله اول احساسات تان را برای خودتان نگاه دارید اما بعداز ظهر شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور می‌شوید احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.


دی : امروز دیگران به شما توانایی و نیرویی می‌دهند؛ بدون اینکه حتی خودشان بفهمند چه کمکی به شما کرده اند! البته این موضوع به این معنی نیست که آنها کار خاصی می‌کنند، فقط این را بدانید که وقتی که نیاز به کمک داشتید می‌توانید به آنها تکیه کنید، به خاطر اینکه کاملا مشخص است که دوستان تان در موقع لزوم حتما یاری تان خواهند کرد. خوشبختانه، احتمالا شما امروز نیازی به کمک آنها پیدا نخواهید کرد،‌ به خاطر اینکه تا زمانیکه رفتار خوب مثبتی در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید داشته باشید تلاش‌هایتان نتیجه خواهد داد.


بهمن : شما امروز در رابطه با زندگی وسیع تر و عاقلانه تر فکر می‌کنید حتی اگر دلیلش را هم ندانید. دیگران به شما به چشم چراغ راهنما نگاه می‌کنند،‌ به خاطر اینکه خوش بینی شما به آنها نیرویی می‌دهد که باعث می‌شود برای ادامه کارشان انگیزه پیدا کنند. ضمنا با وجود اینکه شما می‌توانید به تنهایی و کاملا کار خود را انجام دهید، با این حال احساس می‌کنید که گیج و پریشان شده اید. در نارضایتی و ناخشنودی غرق نشوید. در عوض، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید برای دیگران خوب و موثر واقع شوید.


اسفند : اگر واقعا فرشته‌ها وجود داشته باشند، تمام امروز به تماشای شما می‌نشینند. به نظر می‌رسد دست نامرئی وجود دارد که در موقعیت‌های پیچیده و دشوار راه را برای شما روشن می‌کند. اکنون برای این کمک و یاری نجنگید، حتی اگر نفهمید این کمک از کجا برای تان رسیده است. مطمئن شوید که اعمال شما از طرف دیگران حمایت می‌شود، بنابراین با شهامت باشید و ریسک کمک به دیگران را بپذیرید. در این راه می‌توانید منافع و شانس و اقبالی از ژوپیتر دریافت کنید.

نويسنده: سایا تاريخ: شنبه 21 خرداد 1390برچسب:فال و طالع بینی روز شنبه 21 خرداد 1390 , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فال و طالع بینی روز چهارشنبه 18 خرداد 1390

فال و طالع بینی روز چهارشنبه 18 خرداد 1390
فال روزانه | www.irannaz.com
فروردین : ممکن است اعتقاد داشته باشید که می‌توانید از پس کارهای امروز برآمده و همه وظایف خود را انجام دهید. خوشبختانه شما می‌توانید برداشت درستی از موقعیت داشته باشید و زمانیکه می‌فهمید که همه اینها بازی است متوجه می‌شوید موضوعی نیست که شما را در دردسر بیندازد. خوشبختانه یکباره می‌توانید کارهایی را که باید زودتر انجام می‌دادید شروع کنید و با استفاده از تمرکز بالا و انرژی کافی که دارید کارها کمی‌خود را به پایان برسانید. فقط به یاد داشته باشید هرچه زودتر دست بکار شوید زمان بیشتری برای استراحت خواهید داشت.


اردیبهشت : ممکن است امروز کمی‌احساس ناامیدی کنید. شاید از همه کارهایی که دیروز مجبور به انجامشان بودید خسته شده باشید و بدنبال روزی می‌گردید که استراحت کنید. اما دنیای شما چیز دیگری برایتان دارد و حتی اگر شما زمانی را برای تفریح اختصاص دهید باید وقتی را نیز برای انجام کارهایتان در نظر بگیرید. خوشبختانه لازم است که قبل از شروع تعطیلات پایان هفته کارهای ناتمام تان را به پایا ن برسانید. مهم نیست که چه احساسی دارید مهم این است که موثر و کارآمد باشید.


خرداد : امروز اتفاقات زیادی می‌افتد و با وجود اینکه شما تلاش می‌کنید نمی‌توانید بر همه چیز کنترل داشته باشید. شما می‌توانید زمان معینی را از روزتان را به تمرکز روی کارتان اختصاص داده و اجازه دهید تا دیگران راه خودشان را بروند اما احتمالا راه شان درست و مطمئن  نیست. احتمالا امروز اتفاق مهمی می‌افتد که تمرکز را از شما گرفته و شما را از کاری که در حال انجامش بودید باز می‌دارد. انعطاف پذیری ذاتی شما باعث می‌شود تا بتوانید بر این ماجرا غلبه کنید اما با این وجود مهم است که وظایف خود را به خوبی انجام دهید مخصوصا زمانیکه دیگران روی شما حساب می‌کنند.


تیر : ممکن است نیاز داشته باشید که امروز از ارزش خود دفاع کنید چرا که باعث می‌شود دیگران بفهمند شما چه نقشی در پیشبرد اوضاع دارید . معمولا شما دوست دارید که عقایدتان را برای خودتان نگاه دارید با این وجود سکوت شما اکنون می‌تواند به غلط نشان دهنده رضایت تان باشد. زمانیکه شروع کنید تا خودتان را تفسیر کنید ممکن است گفتگو در مسیر دیگری بیفتد. آرامش خود را از دست ندهید؛ فقط به بحث و موضوع اصلی پرداخته تا دیدگاه های خود را بیان کنید.


مرداد : ممکن است فکر کنید که دوباره به مسیر درست خود بازگشته اید مخصوصا اگر با موفقیت مشکلی را  که دیروز بوجود آمده بود حل کرده اید. اما متاسفانه ممکن است هنوز این مشکل کاملا حل نشده باشد حتی اگر همه چیز درست و خوب به نظر می‌رسد. خوشبختانه این یک ایده روان شناسی نیست؛‌ شما مجبور به تکرار گذشته نیستید. با این حال هنوز جزییاتی مانده که باید مشخص شوند و شما قادرید که بلاخره این مرحله را نیز با موفقیت به اتمام برسانید و به مرحله بعد بروید.


شهریور : سیاره حاكم شما عطارد امروز از ژوپیتر شادمان انرژی دریافت می‌کند و هر فکر کوچکی را به یک مقاله و داستان فلسفی تبدیل می‌کند. شما می‌توانید تقریبا هر چیزی را توجیه عقلانی کنید و این کار از شما یک مذاکره کننده عاقل و دانا می‌سازد. متاسفانه برای تان سخت است که جنبه منفی قضیه یک موقعیت را ببینید تا زمانیکه دیگر زمان آن می‌گذرد. به یک روش اکتفا نکنید چرا که ممکن است کارایی لازم را نداشته باشد. اگر این کار را بکنید زمان و انرژی با ارزش و گرانبهایی را از دست می‌دهید.


مهر : ممکن است امروز احساس چندان مثبت و خوبی نداشته باشید حتی اگر بتوانید اهداف و چشم انداز بسیار خوبی برای خود تصور کنید. این به خاطر این است که شما امروز بیش از همیشه واقع بین هستید و همچنین می‌توانید مشکلات و موانع را ببینید. ممکن است به خاطر تردیدهای درونی با خودتان درگیری داشته باشید. خوشبختانه این حس بدبینی تان زیاد دوام نخواهد آورد؛ مخصوصا اگر قبل از اینکه در زندگی تان با موانع و مسائل جدی مواجه شوید آنها را تصور کرده و برایشان راه حلی بیابید.


آبان : با وجود اینکه امروز شما می‌توانید به اندازه کافی باهوش باشید تا برای مشکلات زیادی که دارید راه حلی پیدا کنید مایل نیستید که قبل از موقع سیاست‌های خود را با دیگران در میان بگذارید. به جای رهبری کردن یك رژه با شکوه بهتر است كه كار خود را شروع و انچه که لازم است را انجام دهید تا به اهداف خود برسید. اگر موفق شدید بعدا می‌توانید درباره روش تان با دیگران صحبت کنید به جای اینکه وقتی هنوز مطمئن نیستید که کارتان درست است یا نه در رابطه با آن صحبت کنید.


آذر : برای تان سخت است که امروز واقع بین باشید چرا که اعتماد به نفس زیادی دارید. شما مطمئن هستید که می‌توانید تقریبا هر کاری که اراده کنید را انجام دهید. متاسفانه اگر پای خود را بیشتر از گلیم تان دراز کنید در مخمصه بدی گیر می‌کنید. اما به جای به تعویق انداختن قول و قرارهایتان می‌توانید برای انجام دادن وظایف مختلف قدرت یک سوپرمن را داشته باشید.  بهتر است که از پذیرفتن کارهایی که نمی‌توانید انجام دهید خودداری کنید.


دی : روش دیگری ممکن است با سیاست های شما در تضاد باشد با این حال ایده چندان جالبی نیست که این اختلاف را به یك جنگ تمام عیار تبدیل کنید تا برتری خود را نشان دهید. حتی اگر روش شما بهتر است باز کردن این درگیری کمکی به شما نمی‌کند تا فرصتی که بدنبالش هستید را به شما بدهد؛ فقط موانع دیگری را سر راه شما ایجاد می‌کند. شاید این فرصت خوبی باشد که شما با كناره گیری از این موقعیت هوش و درایت خود را نشان دهید و برنامه خود را پیش ببریدو بعد دوباره وقتی همه آماده کار شدند شما هم تلاش خود را شروع کنید.


بهمن :
شما امروز با ظاهر مثبت و ادعای شهامت نمی‌توانید دیگران را قانع کنید. اما اشتیاق شما جانشین معتبری برای کار سخت نیست و نمی‌توانید به آرزوهای جاه طلبانه خود برسید. اگر اهداف خود را زیادی بالا بگیرید باید قادر باشید که بر تمام موانع غلبه کرده و به موفقیت برسید اما انتظار نداشته باشید که سریع به نتیجه برسید. احتمالا بیشتر از آنکه فکرش را بکنید نیازمند وقت و انرژی هستید.


اسفند : امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید با این حال لازم است با وجود تمام فرصت‌ها تلاش خود را بیشتر کنید. حتی اگر احساس خستگی می‌کنید خود را برای ادامه راه آماده کنید. اغلب زمانیکه به مانع غیر قابل عبوری برخورد می‌کنید ایمان و اطمینان خود را از دست می‌دهید اما اکنون آماده هستید که عزم خود را جزم کنید و به دیگران اراده خود را نشان دهید.

نويسنده: سایا تاريخ: چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:فال و طالع بینی روز چهارشنبه 18 خرداد 1390 , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فال و طالع بینی روز سه شنبه 17 خرداد 1390

فال روزانه | www.irannaz.com
فروردین : اگرچه شما امروز احساس شكست ناپذیر بودن می‌كنید، ولی در واقع اینگونه نیستید. بهرام ستاره بخت شما به نفع شما فعالیت می‌كند، اما اطمینان بیش از حد شما به خودتان باعث می‌شود كه كارهایتان را سمبل كنید. اطمینان پیدا كیند كه كارهای شخصی‌تان را انجام داده‌اید و به جزئیات نپردازید، حتی اگر مطمئن هستید كه با این روش شانسی برای موفق شدن دارید.
 

اردیبهشت : آرام و پیوسته انجام دادن كارها اغلب یكی از بزرگترین توانائیهای شما بوده است. در حالیكه دیگران سریع و پر شتاب كارهایشان را انجام می‌دهند، شما در مراحل اولیه پایه‌ریزی برنامه‌هایتان هستید كه این شیوه می‌تواند پیشرفت شما را تضمین كند. اما اكنون شما به سمت هیجان و جوش و خروش كشیده شده‌اید. البته این شیوه‌ای است كه دیگران شما را به آن ترغیب كرده‌اند، اما در حال حاضر روشی خردمندانه برای انجام دادن كارهایتان است.
 

خرداد : توانایی شما در استفاده بجا از عناصر جهان باعث می‌شود شما مثل یك جادوگر به نظر بیایید، اما هوش و ذكاوت شما این توانایی را در شما ایجاد كرده است. شما اكنون به جای اینكه بخواهید رابطه جدیدی را شروع كنید به زمان نیاز دارید تا روابط قبلی‌تان را محكم‌تر كنید.
 

تیر : شاید شما تصمیم گرفته باشید تا برای اصلاح كردن فعالیتهای روز قبل تلاش كنید. خوشبختانه از صبح كه روز شروع می‌شود تا موقعی كه ماه وارد نشان شما می‌شود شما بیشتر و بیشتر احساس می‌كنید كه در این زمینه موفق بوده‌اید. شما می‌خواهید كه نسبت به احساسهایتان آگاهی داشته باشید، برای اینكه زمانی كه آنها بر مسند قدرت بودند خواهید توانست آنها را سركوب كنید. زمانی كه می‌خواهید با توجه به اوضاع و شرایط درونی‌تان آنها را بررسی كنید به زمانی برای استراحت كردن نیاز خواهید داشت. اگر شما این كار را انجام دهید دیگران از شما پیروی خواهند كرد.
 

مرداد : ذهن شما مشغول بررسی كارایی ایده‌های بزرگ برای فعالیتهای متعالی شده است. اگر این شانس را دارید كه افكارتان را پیش ببرید، پس آن را از دست ندهید. اما وقتی این حالت در طول روز  تغییر جهت داد و به حركتی پرشتاب تبدیل شد باید حواستان جمع باشد.
 

شهریور : گاهی اوقات زمانی كه شما نیاز دارید دیگران را مجبور كنید به بهترین ایده‌هایتان گوش دهند، برایتان سخت است كه به اندازه كافی مؤثر باشید. اما امروز مسیری را كه انتخاب كرده‌اید حتی اگر مسیر مستقیمی نباشد، واضح و روشن است. اجازه بدهید كه حس ششمتان شما را هدایت كند، حتی اگر احساس می‌كنید كه این حس، حسی منطقی نیست. به جای دنبال كردن ایده جدیدی خارج از برنامه، اكنون شما به سادگی با پرداختن به این حس درحالیكه به سمت جلو پیش می‌روید خواهید توانست به بالاترین موفقیت‌ها برسید.
 

مهر : شما در رابطه برقرار كردن با دیگران بسیار ماهر هستید، اما گاهی اوقات از این توانایی شخصی‌تان برای اینكه در دیگران احساس خوبی ایجاد كنید استفاده نمی‌كنید. امروز دوستانتان شما را همانگونه كه هستید قبول دارند نه به خاطر كارهایی كه انجام داده‌اید. وقتتان را هدر ندهید كه در اشخاص دیگر توازن و هماهنگی به وجود آورید. درعوض با حركت كردن موفقیت آمیز به سمت هدفهای شخصی‌تان الگوی خوبی برای دیگران باشید.
 

آبان : اگرچه شما اكنون توانایی تأثیر گذاشتن بر دیگران را دارید، به خصوص در موقعیت‌های حرفه‌ای، ولی شما باید درمورد اینكه چگونه از این توانایی استفاده كنید دقت كافی داشته باشید. شما كمكی غیر منتظره از همكارانتان دریافت می‌كنید كه این كمك شما را به فكر فرو می‌برد. برای اینكه نتیجه بهتری بگیرید از موقعیتی كه در آن هستید عقب‌نشینی نكنید، فقط نسبت به آن چیزی كه واقعاً احساس می‌كنید خونسردتر باشید.
 

آذر : اگر شما تصمیم گرفته‌اید كه به تعطیلات بروید یا پروژه‌ای جدید را قبول كنید، این شانس را خواهید داشت كه مورد حمایت واقع شوید. برای اینكه بهرام آتشین شما را همراهی می‌كند. اكنون كه سیاره‌های زیادی در هفتمین خانه روابط اجتماعی شما قرار گرفته‌اند، سعی كنید كه این كارها را به تنهایی انجام ندهید، بلكه به دیگران هم تكیه كنید. شریك شدن با دیگران باعث می‌شود كه از انجام دادن این كارها لذت بیشتری هم ببرید.
 

دی : اگرچه شما امروز كاملاً احساس سلامتی می‌كنید، ولی باز هم باید زمانی را به بررسی كردن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی‌تان اختصاص دهید تا به تعادل آرمانی خود برسید. فكر نكنید كه حتماً باید كار اشتباهی انجام داده باشید، حتی اگر هم كاری را اشتباه انجام داده باشید باز هم امیدی به بهبود هست. بخشی از زندگی خودتان را انتخاب كرده و كاری را انجام دهد كه اثری طولانی مدت بر آن داشته باشد.
 

بهمن : شخصی پر انرژی امروز وارد زندگی شما می‌شود و گزینه مهیجی را برای كارهایی كه اكنون انجام می‌دهید به شما پیشنهاد می‌كند. این شیوه حتی اگر زندگی شما را تغییر ندهد، باعث می‌شود كه كار كردن برایتان لذت بخش شود. اگر شما در مسابقات ورزشی شركت می‌كنید، حالا این شیوه می‌تواند راه خروجی طبیعی برای انرژی مازاد شما باشد. و اگر غیر از این است به دنبال فرصتی باشید كه به شما اجازه دهد در یك مسیر خلاقانه فعالیت كنید.
 

اسفند : اگر شما با خانواده‌تان مشكلی پیدا كرده‌اید، الان زمان خوبی برای متمركز شدن بر این موضوع است. منتظر فرصت مناسب نباشید كه فعالیتهای دوستان نزدیك یا خانواده‌تان را بررسی كنید. شما با مهربانی به صحبتهای دیگران گوش می‌دهید و عاقلانه واكنش نشان می‌دهید، اكنون این توانایی كمكتان می‌كند كه تأثیرگذارتر باشید.

نويسنده: سایا تاريخ: سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:فال و طالع بینی روز سه شنبه 17 خرداد 1390 , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فال امروز شما دوشنبه ۱۶ خرداد ۹۰

فروردین
امروز عطارد به برج جوزا می رود. سلول های خاکستری و قوه تخیلیتان فعالیت زیادی دارند و هم چنین فعالیت فیزیکی زیادی دارید. با دوستان بروید بیرون آن ها را شاد کنید.

اردیبهشت
امروز عطارد به برج جوزا می رود. این قسمت از چارت شما به پول مربوط می شود. بدانید که هر کاری انجام دهید درست است . خیلی یکدنده نباشید به خصوص اگر با شخصی مذاکره می کنید ممکن است با این کار چیزی را خراب کنید.

خرداد
امروز عطارد به برج خودتان می رود. باز هم می توانید برای لحظه ای یک جا بنشینید. برای آینده برنامه سفر می ریزید و افراد جدیدی را ملاقات می کنید. البته شما به سرعت عاشق نمی شوید تنها برای سرگرمی و تفریح می باشد و خیلی جدی نیست.

تیر
عطارد به برج جوزا می رود.دوست دارید افکارتان را پیش خودتان نگه دارید.شاید همسرتان بخواهد بداند چرا شما این قدر ساکت هستید.اگر دیگران رشته افکارتان را پاره کردند سعی کنید عصبانی نشوید.

مرداد
از روحیه بسیار بالایی برخوردار هستید، بنابراین تعجبی ندارد که همه مایلند اوقاتی را با شما بگذرانند. به شدت احساس اجتماعی بودن و خوش صحبتی می کنید و اوقات بسیار زیادی را با افرادید می گذرانید که نقاط مشترکی با آنها دارید. صحبت در مورد برنامه های آینده، با کسی که کاملاً شما را درک می کند، بسیار مفید خواهد بود.

شهریور
امروز عطارد به برج جوزا می رود.فکرتان به مسائل کاری موقعیت اجتماعی و آرزوهای طولانی مدت مشغول است.بهترین فرصت برای تغییرات خانه در محل کار است.شاید ارتقاء رتبه پیدا کنید یا کار بهتری پیدا کنید.

مهر
امروز الهام و اشتیاق همانند آب در بدن شما جریان دارد.پس افکارتان را متوجه کارهای کنید که احتیاج به هدف گیری و دقت در عمل دارد.امروز شما استعدادهایتان را نشان خواهید داد.به خصوص در موارد حقوقی و برنامه های سفری.اگر وقت آزادی دارید،از این که لم داده و کتاب بخوانید که ذهن تان را آرام کرده و به شما موضاعات زیادی برای فکر کردن بدهد بسیار لذت خواهید برد.

آبان
امروز عطارد وارد برج جوزا می شود و اعتماد به نفس شما بالا می رود.اکنون زمان مناسبی برای اجرای طرح های تان می باشد.بنابراین از خلاقیت تان استفاده کنید.ستارگان در هر راهی که بخواهید به شما کمک می کنند و شما می توانید از حمایت آن ها برخوردار باشید.

آذر
روز را در حضور عزیزان گذراندن لذت بزرگی خواهد بود .شما دارید جنبه های جدید شخصیت یک آدم خاص را کشف می کنید واین شما را به هم نزدیکتر می نماید. از این که می گذرید احساستان جریان پیدا می کند و روی شاد بودن تمرکز می کنید و در لحظه هستید لذت ببرید. خیلی برایتان نفع دارد.

دی
امروز به دیگران اجازه نمی دهید که با بی ارادگی خودشان شما را تنبل کنند. عطارد به برج جوزا وارد می شود و شما تصمیم دارید برنامه ها و نقشه هایتان را عملی کنید. فشار روحی مسئله ای است که تحملش برایتان مشکل است بنابراین امروز به آن توجه نکنید.

بهمن
بعضی روزها زندگی به آرامی جریان دارد و امروز یکی از آن روزهاست . احساس فوق العاده ای خوبی به عشقتان دارید و از این که در کنارش باشید لذت می برید. اگر اخیراً‌ تغییر منزل داده اید . دوست دارید که محیط اطراف و همسایگان را بشناسید و با آنها آشنا شوید . همچنین پیاده روی در طبیعت روحتان را شاد می کند به خصوص اگر بخواهید پس از یک هفته کار و استرس استراحت کنید.

اسفند
همانطور که عطارد به جوزا وارد می شود شما ممکن است در انتخابهایتان به تامل بپردازید. همان طور که شما همصحبتی را بسیار دوست دارید حقیقتاً به تنهایی نیز احتیاج دارید. هر چیزی را به ذهن خودت بسپارید بسیار آسانتر است که مردم گیج بسپاری .

نويسنده: سایا تاريخ: دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:فال امروز شما دوشنبه ۱۶ خرداد ۹۰, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فال و طالع بینی روز دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۰

فروردین: شما امروز مستقیما تحت تاثیر بازگشت ونوس کامیاب هستید چرا که این سیاره شروع به بازگشت به نشان شما می کند. این وضعیت ممکن است در طول این هفته به شما فرصتی دوباره دهد که یک رابطه کاری موفق را آغاز کنید. اما حالا احتمال دارد که احساس پریشانی کنید به خاطر اینکه یک فرآیند شایسته و موفق را انجام نداده اید. به خاطر اینکه هر چیزی را عملی کنید سخت کار نکنید. بزودی همه چیز مشخص خواهد شد.

اردیبهشت: امروز زمانی را به این اختصاص دهید که کمی در ضمیر ناخودآگاه خود گردش کنید. ممکن است نامه یکی از دوستان تان را کشف کنید یا اینکه تصویری از سال های جوانی خود پیدا کنید و بدین ترتیب برانگیخته می شوید که تاریخچه شخصی خود را زیر و رو کنید. اگر چه کارهای زیادی در محل کار خود دارید اما کار زیاد شما باعث نمی شود که نتوانید گذشته خود را بازسازی کنید. پس برای این سفر درونی هجوم نبرید؛ زمانی را به خود اختصاص دهید و درباره چیزی که بیشترین اهمیت را برای تان دارد چیزی یاد بگیرید.

خرداد: ممکن است نخواهید زیاد درباره خودتان صحبت کنید و آنچه که امروز نیاز دارید این است که احساسات و عواطف خود را در صندوقچه خاطرات خود حفظ کنید. ممکن است از این بترسید که به شدت با رفیقان خود صحبت کنید مخصوصا اگر فکر کنید که آنها متوجه انگیزه های درونی شما نمی شوند. برای دفاع آماده باشید؛ اگر زیاد صحبت نکنید بعدها نیز زمانیکه دوستان تان از شما سئوالی پرسیدند که شما نخواستید درباره آن پاسخی بدهید مجبور نیستید برای آن توجیهی بیاورید.

تیر: با وجود اینکه شما بدرستی می خواهید که امروز خودجوش و خودانگیخته باشید اما از این می ترسید که دیگران اعمال شما را مورد نقد و نکوهش قرار دهند. ممکن است احساس کنید اخیرا از نظر عاطفی سرگردان شده اید وحتی اگر شما بسیار کم صحبت کنید مثل اینکه هر کسی می داند که شما چه می خواهید. ممکن است آسیب پذیری شما باعث آزار تان شود برای اینکه هر چه که می گویید و انجام می دهید را مانند یک آیینه نشان می دهد. تمرین کردن خوباوری بدون قید و شرط راهی است که ترس شما را از واکنش های دیگران از بین می برد.

مرداد: شما دنیایی از احساسات دارید که کاملا از نظرها غایب است و امروز احتمالا می خواهید که این راه را برای خودتان نگاه دارید چرا که باعث می شود همه چیز خیلی راحتتر به نظر برسد.. ممکن است فکر کنید که بتازگی در معرض توجه قرار گرفته اید و فقط می خواهید که برای مدتی از ستاره مجلس بودن صرف نظر کنید. از این زمان برای جمع آوری احساسات تان استفاده کنید و انرژی تان را شارژ کنید برای اینکه دوباره آن را برای انجام دادن کارهای حساسی در طی روزهای آینده نیاز خواهید داشت.

شهریور: شما می توانید درباره چیزهایی که می خواهید سخت گیر باشید و فرصت خود را به خاطر یک تجربه جدید از دست بدهید حتی اگر دقیقا با تصویری از ایده هایی که در ذهن تان دارید منطبق نباشد. ممکن است از یک رابطه یا یک فرصت سرمایه گذاری عقب نشینی کنید به خاطر اینکه آنها دقیقا با انتظارات شما هم خوانی ندارند. اما بسرعت قضاوت نکنید. هر چیز مهمی ارزش صبر کردن را دارد. بنابراین قبل از اینکه پاسخ نهایی خود را صادر کنید چند هفته ای صبر کنید.

مهر: شما معمولا قادرید که با شایستگی نیازهای خود برای داشتن یک رابطه خوب دنبال کنید اما امروز سیاره حاکم شما ونوس دوره تنزل کننده خود را در هفتمین خانه از “معاشران” شما شروع کرده است. شما تمایل دارید که خودهمزمان که به دیگران کمک می کنید تا به رضایت در زندگی شان دست یابند استعدادهای درونی خود را نیز شکوفا کنید. و اگرچه کلید تمرکز شما هنوز شامل آنهایی می شود که دوستشان داریداما اکنون بیشتر مایلید که آنچه را می خواهید بررسی کنید. خوشبختانه در دراز مدت این داوری و قضاوت در مورد امکانات تان می تواند روابط شما را استوارتر سازد.

آبان: شما تا به حال موضوعات احساسی خود را به زور جلو می بردید و اگرچه هنوز به انتظار آینده هستید اما باز هم به گذشته می اندیشید تا بهتر بتوانید احساسات اخیر خود را درک کنید. ممکن است درباره برنامه ها ی پیش آمده قدری مردد باشید و این احتیاط بیش از حد می تواند شما را برانگیزد تا راه حل های جایگیزینی در رابطه با آن چیزهایی که نیاز دارید انتخاب کنید. اما فکر نکنید که اشتباهات شما را پیدا می کنند یا خواهند کرد. در عوض مطمئن باشید که خوش بینی از دست رفته شما دوباره باز خواهد گشت.

آذر: اکنون کار زیاد کردن برای شما جذابیت خاصی دارد اما شما نیاز خواهید داشت که مراقب خود نیز باشید در غیر این صورت ممکن است خود را بسیار از دست رفته بیابید. این فوریت ممکن است برای شما طبیعی باشد اما امروز شما اگر از نظر احساسی محتاط باشید بیشتر نفع خواهید برد. شما واقعا نیاز ندارید که اجازه دهید هر کسی بداند که در هر لحظه ای چه احساسی دارید. کمی مرموز بودن خوب است پس بعضی چیزها را در حد رویا و تصور باقی بگذارید.

دی: معاشرت با مردمی که از نظر عاطفی وابسته و نیازمند هستند معمولا برای شما زیاد خوشایند نیست اما امروز می تواند درهایی را برای راه های جدید ارتباط با دیگران برای شما باز کند. شما ممکن است با خودتان کمی در ستیز باشید چرا که سعی می کنید تا تعیین کنید که چه میزان از خودتان را آشکا رکنید. بهتر است که کمی آرام باشید و درباره احساسات تان زیاد صحبت نکنید اما این کار می تواند در یک رابطه عمیق و در لحظات مهمی محدودیت هایی ایجاد کند که زیاد ضرورت ندارد. با کمی صادق بودن می توانید در مقابل ترس از صمیمیت با دیگران بایستید ؛ نتایج این کار می تواند کاملا شما را شگفت زده کند.

بهمن: شما می توانید امروز بسیار آسان گیر و بی قید باشید چرا که یک دوست نزدیک از قصد و نیت شما به اشتباه برداشت دیگری می کند. شما اکنون زیاد به هدف تان نزدیک نیستید اما این ربطی به این ندارد که شما زیاد مراقب خودتان نیستید. احساسات شما شدید است حتی اگر شما حس نکنید که نیاز دارید که موقعیتی را در یک مسیر خاص راهنمایی کنید. متاسفانه شخص غیر قابل اعتمادی ممکن است کناره گیری و انزوای شما را بد تعیبر کند و آن را نشانه ای از یک بی علاقگی به خود بداند. این رفتار خود را ترک کنید تا مطمئن شوید که دیگران بدانند شما چقدر احساساتی هستید.

اسفند: امروز ماه در نشان شماست اما شما احساس می کنید که به گل نشسته اید؛ این احساس شما از آنجا ناشی می شود که قبلا درباره کاری قول داده بودید و الان نمی دانید در رابطه با آن باید چکار کنید و به این خاطر احساس پریشانی می کنید. خوشبختانه شما امیدتان را از دست نمی دهید برای اینکه رفتار و حالت مثبت داشتن می تواند شما را به هدف تان رهنمون کند. موفقیت از آن شماست اگر بتوانید بر باورهای محدود کننده خود غلبه کنید.

نويسنده: سایا تاريخ: دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:فال و طالع بینی روز دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فال و طالع بینی روز یکشنبه 15خرداد 90 (5 جون)


فال و طالع بینی روز یکشنبه 15خرداد 90 (5 جون)

فروردین:

شما در این اواخر احساس می کنید که دیگران شما را از تمام کارهایی که باید انجام دهید کنار زده اند، به شما اجازه کاری را نمی دهند به همین دلیل احساس سر خوردگی می کنید. برای این که از این احساس مضرر فاصله بگیرید توصیه می کنیم که انتظارات خود را از دیگران کنار بگذارید، در این صورت هم احساس آرامش بیشتری می کنید و هم می توانید قدرت اعتماد به نقس تان را افزایش دهید. شما بر عکس ظاهر سخت تان فردی فوق العاده آسیب پذیر هستید و به راحتی از ضربه هایی که دیگران بر شما وارد می کنند متاثر می شوید.

 اردیبهشت:

احساس خشم و نا امیدی زیادی در درون شما موج می زند، اما شما مدام این خشم خود را می خوردید و پنهان می کنید تا کسی متوجه این موضوع نشود. نا امیدی شما به دلیل صداهای ناراحت کننده ای است که از گذشته خود می شنوید، به این صداها اهمیت ندهید، گذشته تمام شده است، چرا مدام در ذهن خود گذشته را مرور می کنید؟ تکرار و مرور خاطرات گذشته انرژی تان را از شما می گیرید. هیجانات گذشته مانع پیشرفت شما می شوند، توصیه می کنیم هر چه سریعتر آنها را فراموش کنید.

 خرداد: 

شما مدام در این فکر به سر می برید که سرنوشت می خواهد کارها، انسان هایی که دوستشان ندارید یا فعالیت هایی را به زور به شما تحمیل کند، به همین دلیل شما همیشه جهت بر عکسی را که سرنوشت برایتان پیش می آورد را ظی می کنید تا با سرنوشت خود بجنگید اما این طرز تفکر، فکری اشتباه است، توصیه می کنیم این افکار خطرناک را به دور بریزید.

 

فال روز

 تیر:

شما در این روزها، تصمیم گرفته اید تمام مسیر زندگی تان را تغییر دهید، از راهها و مسیرهایی که در گذشته طی نموده اید خسته شده اید یا صحیح تر است بگوییم چون راه هایی که در گذشته طی گرده اید به نتیجه صحیحی نرسیده است برای همین شما می خواهید راه تازه ای را امتحان کنید شاید پاسخ گوی نیازهای تان باشد. شما فردی با درایت بسیار هستید که این تصمیم را گرفته اید.

 مرداد:

ترجیح می دهید که از زندگی فرار کنید، بیشتر در خواب و رویاهایتان به سر ببرید تا این که بیدار باشید و با واقعیت های زندگی روبرو شوید. شما به این دنیا آمده اید که با واقعیت های زندگی مقابله کنید نه اینکه با توهمات خودتان بجنگید. این رفتار شما آینده تان را از بین می برد، بهتر است هر چه زودتر این کار را ترک کنید.

 شهریور:

از رفتارها و احساس های حسادت گونه خود بکاهید زیرا باعث می شود همان طور که در این چند روز گذشته نیز تجربه کرده اید با دیگران مدام در حال بحث و جدال باشید. شما فردی فوق العاده باهوش هستید برای رسیدن به اهداف خود اصلا نیازی به حسادت ندارید به سادگی و راحتی البته با تلاش تان می توانید به مقاصد خود برسید.

 

فال روز

 مهر:

شما در این روزهای اخیر به هر جایی که می روید محبوبیت های بسیاری کسب می کنید، افراد به راحتی شما را قبول می کنند. اما متاسفانه ممکن است شما در برابر رفتار محبت آمیز دیگران، رفتار غیر عادی از خود نشان دهید که باعث شود به همان اندازه که محبوبیت به دست آورده اید به همان اندازه نیز از چشم دیگران بیافتید، پس مراقب رفتارتان باشید و محتاطانه عمل کنید.

 آبان:

شما اخیرا در فعالیت های روزمره تان بسیار کند عمل می کنید این رفتار و سستی شما مانع پیشرفت های آینده تان می شود. توصیه می کنیم مانند سابق فعال بودن در تمام زمینه های زندگی را سر لوحه اعمال خود قرار دهید تا بتوانید به جایگاه، مقام و منزلتی که در رویای آن به سر می برید برسید.

 آذر:

روحیه شاد و بشاش بودن شما در این روزهای اخیر، انرژی افزونی را به شما هدیه کرده است به همین دلیل به راحتی و سادگی می توانید در برابر مشکلاتی که برایتان پیش می آید بایستید. شما فردی فوق العاده مثبت و بخشنده هستید علاوه بر اینکه خودتان از این انرژی مثبت استفاده می کنید با رفتار و کلام خاصی که دارید دیگران را نیز در بهره مندی از این انرژی سهیم می کنید. رفتار مثبت شما استراتژی را که باید همیشه به یک سمت می رفت تغییر داده است، این تغییر در نهایت به نفع شما به پایان می رسد.

 

 

فال روز


 دی:

رابطه خود با چشمه هستی یعنی خداوند بزرگ را از دست داده اید به همین دلیل کارهای تان دچار گره یا سختی شده است، هر کار و فعالیتی را نیز که لازم باشد انجام داده اید اما باز گره از مشکل شما باز نشده است، توصیه می کنیم به سوی پروردگارتان باز گردید تا همه چیز در زندگی تان روال عادی خود را طی کند.

 بهمن:

در فعالیت های اجتماعی تان بیش از پیش غرق شده اید تا حدی که از یاد فعالیت های شخصی خود رفته اید، مانند: وظایفی که در قبال خانواده تان دارید، وظایفی که در برابر خودتان دارید مانند این که به سلامتی خود اهمیت بیشتری بدهید. بهتر است کمی فعالیت های اجتماعی تان را کاهش دهید تا بیش از حد به شما آسیب وارد نشود.

  اسفند:

شما در وضعیت و مرحله سختی در زندگی تان قرار گرفته بوده اید، اما با توکل به خداوند بزرگ و کمک اطرافیا نتان توانسته اید از این مشکلات سر بلند بیرون بیاید. از دوست یا عضوی از خانواده تان که مدتی است از او دورید و برای او ناراحت هستید در روزهای آینده خبرهای خوبی را خواهید شنید.

نويسنده: سایا تاريخ: یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:فال و طالع بینی روز یکشنبه 15خرداد 90 (5 جون) , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فال و طالع بینی امروز شنبه 14 خرداد 1390

فال روز / www.irannaz.com
فروردین : امروز شما هر چقدر هم كه كار كنید مهم به نظر نمی‌رسد، برای اینكه هرقدر هم كه كار بكنید هنوز كافی نیست. یك شخص كه ممكن است رئیستان باشد یا یكی از دوستان نردیكتان دوست دارد كه آنچه امروز شما روی میز كارتان می‌گذارید مورد قبول واقع نشود. و اگر دیگران از شما كار بیشتری نخواستند، ممكن است كه شما اولین كسی باشید كه بیرحمانه در مورد بی‌كفایتی خودتان قضاوت می‌كنید. اگر انتظارات شما برآورده نمی‌شود نگران نباشید؛ دوران منفی بافی شما به سرعت سپری شده و شما به زودی به خوش بینی سابقتان باز خواهید گشت.
 

اردیبهشت : شما امروز نسبت به روزهای قبل حال و حوصله بیشتری دارید و به راحتی با شخصی كه به حرفه شما وارد شده است به رقابتی حساس می‌پردازید. حتی اگر نیت شما هم خوب باشد، وضعیتی اتهام‌آمیز داشتن باعث می‌شود كه دیگران تحریك شوند تا علیه شما وارد عرصه شوند. آگاه بودن از نگرشهای خودتان اعم از نگرشهای منفی و نگرشهای مثبت درحالیكه به شما اجازه می‌دهد كه قبل از اینكه شرایط سخت و دشوار گسترش پیدا كنند از آنها بگذرید، می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.
 

خرداد : صحبت كردن در مورد بسیاری از موضوعات مورد علاقه‌تان از نظر احساسی دست یافتنی نیست. آشكار كردن احساساتتان می‌تواند برایتان مشكل ایجاد كند، اما اصرار ورزیدن در دست یابی به آنها می‌تواند تأثیر داشته باشد. متأسفانه فقط نیات خوب شما كافی نیست؛ آنچه كه شما به دیگران می‌بخشید می‌تواند برای آنها مشكل‌ساز باشد. تا جایی كه می‌توانید خیلی واضح در مورد خودتان حرف بزنید و از حقیقت فاصله نگیرید.
 

تیر : اگر چیز جدیدی به ذهنتان می‌رسد خیلی زود در طول روز آنها را ابراز كنید. اگرچه افكار شما رشد پیدا می‌كنند، شما بیشتر از فشار آوردن نیاز به برقراری ارتباط با آنها دارید. اگر شما مدت زمان زیادی منتظر بمانید فرصت رسیدن به خیلی از چیزها را خواهید داشت. اگر شما رك باشید و فكر بازی نیز داشته باشید می‌توانید به بهترین نتایج نائل شوید. اطرفیان شما از صداقتتان قدردانی خواهند كرد، حتی اگر بهشان زیان رسانده باشد.
 

مرداد : درحالیكه شما مثل یك صخره عمل می‌كنید تا از چیزهایی كه دوست دارید پشتیبانی كنید، اكنون استواری احساسی شما می‌تواند نقش مهمی ایفا كند. به نظر می‌رسد اشخاص دیگر نیاز به شما داشته باشند و شما سعی می‌كنید هر كاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید. اما واقعاً عاقلانه نیست كه تمام انرژی‌تان را از دست بدهید بدون اینكه خودتان در عوض به نتیجه‌ای برسید، پس صبر كنید تا در پایان به نتیجه برسید. سخاوت بهترین نتیجه است.
 

شهریور : هدف بزرگ شما به نظر می‌رسد كه واقعاً برای شما خوب باشد، اما اكنون شما مجبورید كه به وعده‌هایتان عمل كنید. این به معنی این نیست كه شما قادر نیستید رویاهایتان را آشكار كنید، بلكه به این معنی است كه شما می‌ترسید دست به ریسك بزنید. ناامید نباشید، شما می‌توانید بعداً به آنها بپردازید.
 

مهر : امروز می‌تواند روز نشاط آوری برای شما باشد، درحالیكه خورشید و عطارد هر دو در نهمین خانه شما قرار دارند. وقتی كه ماه هم امروز عصر  وارد این مهمانی كیهانی می‌شود، از اینكه پیامهای درهم و برهم دریافت می‌كنید آشفته نشوید. از یك طرف شما می‌دانید كه ایده‌های بزرگی دارید و آنها متوقف نخواهند شد. اما از طرف دیگر شما نمی‌توانید تخمین بزنید كه چقدر كار در پیش رویتان برای انجام دادن دارید. اگر شما فراموش نكنید كه به طور مرتب زیاده خواهی‌ها را تعدیل كنید، موفقترین خواهید شد.
 

آبان : انعطاف ناپذیری یك شخص دیگر بیشتر از اینكه شما را عصبانی كند به شما اطمینان خاطر می‌دهد. حتی اگر با موضوعی مخالف هستید، به راستی شما می‌توانید برای افرادی كه خودشان را باور دارند احترام قائل شوید. با تلاش كردن برای عوض كردن فكر دیگران انرژی‌تان را هدر ندهید؛ مسلماً شما همان قدر كه زمانی كه كوهنوردی می‌كنید خسته می‌شوید خودتان را از پا خواهید انداخت. درعوض با صداقت تفاوت بینشها را قبول كنید و با آنها موافقت كنید.
 

آذر : اگرچه شما فكر كرده‌اید كه رابطه دوستی شما راكد مانده‌است، امروز حركتی روشن دیده می‌شود. در ابتدا به نظر می‌رسد كه امكانات همه یكسان است، اما وقتی شما تلاش می‌كنید تا اتفاقی بیفتد، سریع‌تر از آن چیزی كه انتظار دارید می‌توانید موفق شوید. آماده باشید تا زمانی كه فرصتها ظاهر می‌شوند سریع از آنها بهره بگیرید، اما بیش از حد به خودتان سخت نگیرید.
 

دی : شما اكنون طرز فكری سنتی دارید و هیچ دسترسی برای عشق ورزیدن بدون حركات نامعقول ندارید، اما ناگهان اتفاقی می‌افتد كه نگرش و نقطه نظرات شما تغییر می‌كنند. شخصی با نقطه نظرات و برنامه‌های شما مخالفت می‌كند، درحالیكه كار كردن دیگران را با شما سخت كرده است. كناره گیری كردن كمی می‌تواند به بهبود اوضاع كمك كند ولی كاملاً آن را درست نخواهد كرد. دوباره به گروه بپیوندید، قدم اول را بردارید و از نو تلاش كنید.
 

بهمن : شما امروز فرصتی برای انتخاب كردن دارید و این انتخاب می‌تواند شما را تا مدت زیادی خوشحال‌تر نگه دارد. این برای شما بسیار خوشایند است. شكستن محدودیتها و قضاوتهای خانوادگی یك مسأله مهم برای شما هستند، اما شما بعد از این باید خیلی سر خودتان را شلوغ كنید. خوشبختانه امروز عصر كه ماه وارد برج جوزا می‌شود شما تمایل زیادی برای تفریح كردن پیدا خواهید كرد. با خودتان صادق باشید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد.
 

اسفند : اگرچه شما امروز تلاش می‌كنید كه برای كارهایتان یك برنامه‌ریزی ساده ترتیب دهید، اما باز هم آنها از كنترل شما خارج خواهند شد. برای مدتی فراموش كنید كه هركاری را طبق تقویم  انجام دهید، برای اینكه شما بیشتر از آنچه كه در توانتان بوده برنامه‌ریزی كرده‌اید. مسائل پیچیده را برای خودتان واضح‌تر كنید، در غیر این صورت حتی اگر دلایل قانع كننده‌ای داشته باشید، ممكن است موفق نشوید.

نويسنده: سایا تاريخ: شنبه 14 خرداد 1390برچسب:فال و طالع بینی امروز شنبه 14 خرداد 1390, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فال و طالع بینی روز پنجشنبه 12 خرداد 1390

فال و طالع بینی روز پنجشنبه 12 خرداد 1390
فال روز / www.irannaz.com
فروردین : امروز حوصله ی منطق و مسائل جدی را ندارید، به خصوص  اگر کسی بخواهد  خارج از شوخی با شما صحبت کند. شاید بخواهید بی خیال وظایف بشوید حتی اگر بدانید که ناچار می‌شوید بهای سنگینی برای این رفتار نسنجیده‌ی خود بپردازید. اما اگر قبل از اینکه به دنبال خوش گذرانی باشید کمی‌فکر کنید حتما می‌فهمید که بعد از تمام کردن کارهایتان حتی می‌توانید بیشتر به این منظور برسید.
 

اردیبهشت : خیلی برای اتان سخت است که براستراحت خود غلبه کنید.بنابراین از تکان دادن به خودتان شانه خالی می‌کنید. شاید آرزویتان این باشد که تمام لحظات را با شادی و تفریح که شما درآن  استاد هستید، بگذرانید اما خیال پردازی شما به واقعیت تبدیل نمی‌شود مگر اینکه خودتان بخواهید که کار کنید و فوراً راحت طلبی را کنار بگذارید. گرچه باید خیلی از خودتان به خاطر این کار خواهش کنید ولی به لذت وقتی که چیزی برای نشان دادن روزتان دارید می‌ارزد.
 

خرداد : امروز دوستانتان، شما را به خاطر کاری که هرگز قبلاً آن را انجام نداده اید تشویق خواهند کرد.خوشبختانه، این که شما می‌خواهید آنها را همراهی کنید روز بسیار خوشی را برای شما بوجود می‌آورد.اما از بد شانسی، شما شیفته ی کاری می‌شوید که دارید انجام می‌دهید که باعث می‌شود مسوولیتهای خود را فراموش کنید.اکنون یک وقت خوب لازم است تا شما برگردید و کارهای ناتمام خود را تکمیل کنید.
 

تیر : شاید بی اختیار صحبت کردن در جمع، مشکل بزرگی برای شما باشد زیرا ترجیح می‌دهید قبل از اینکه چیزی را برای دیگران بگویید اول در خلوت خودتان تمرین کنید.اما اگر با همکاران خود راحت هستید، پس باید بتوانید زمانیکه در این موقعیت قرار می‌گیرید، اختیار خود را به دست بگیرید.به هرحال، اکنون بین این دو طرف قرار دارید، پس یک سری نظرات را برای خود داشته باشید و هر زمانی که موقعیت پیش آمد آنها را در جمع بیان کنید.
 

مرداد : اگر امروز کسی  داستان طولانی ای را برای شما تعریف کرده، احتمالا ً به آنچه شنیده اید اعتقاد دارید اما این الزاماً به معنی گول خوردن نیست.بلکه شما می‌خواهید حرف کسی را اجمالاً درست فرض کنید. موافق بودن با ایده ی دیگران می‌تواند جرقه ای را در زندگی خودتان ایجاد کند.اما تحلیل زیاد، این روند را قبل از اینکه در مرحله ی اولیه است متوقف می‌کند.
 

شهریور : شاید وقتی به خرید می‌روید به دنبال پیدا کردن یک ترازو برای خود با شید. اما موقتاً چشمتان آن را نبیند. حتی ممکن است خیلی طول بکشد تا بفهمید که چه چیزی الان می‌خواهید. چون این کار شما را آسان تر می‌کند.با این وجود، اگرچیز قشنگی هم بخرید،راضی نخواهید بود.تازه اگر آن چیز جدیدی که خریده اید به درد نخور باشد از خرید آن پشیمان هم می‌شوید.
 

مهر : شاید امروز یک روز ماجرایی باشد که عشق را به شما هدیه کند.اما این ماجرای عشقی آنقدر هم که شما می‌خواهید طول نکشد.ستاره ی اقبال شما فرصتهایی را برای عشق، خلاقیت و خود انگیختگی فراهم می‌کند در حالیکه ماه میزان اشتیاق شما را بیشتر می‌کند.شما باید بین واقع گرا بودن و در لحظه زندگی کردن خود تعادلی را برقرار کنید. قطعاً نمی‌خواهید که این موقعیت جذاب را از دست بدهید.به هرحال اگر آرزوی شما خیلی شدید باشد می‌تواند بعدها یأس و ناامیدی را برای شما به همراه داشته باشد.
 

آبان : نظر فعلی شما در مورد شاد بودن الزاماً نیازی به تأیید دیگران ندارد.اکنون لذت بردن از کار بیشتر شما را راضی می‌کند پس امروز می‌توانید با در نظر نگرفتن دنیای اطراف خود کاملاً خرسند باشید  همینطور می‌توانید سودمند هم باشید.اما باید هوشیار باشید چون ممکن است این کار باعث بی خیالی شما بشود.باید از آرامش خودتان لذت ببرید اما ممکن است بعداً از اینکه کارتان را تمام نکردید خودتان را سرزنش کنید.
 

آذر : شما نگرش بسیار سالمی ‌در مورد تعادل بین کار و تفریح امروز دارید زیرا شما می‌دانید که اگربه مسوولیت‌ها توجه نکنید، روی هم انباشته می‌شوند.اما با حتی اراده ی قوی تر از معمول هم، خیلی از چیزهای حواس پرت کن دوست داشتنی و شیرین می‌توانند تمرکز شما را به هم بریزند.وقتی فکر می‌کنید که نمی‌توانید مثمر ثمر باشید،خیلی به خودتان سخت نگیرید. فقط به کارهای روزانه ای که الان دارید و آنچه باید انجام دهید توجه کنید.
 

دی : کسانی هستند که فکر می‌کنند شما متولیدین بز نمی‌دانید که چگونه تفریح کنید و امروز روز شماست برای اینکه به آنها ثابت کنید که اشتباه می‌کنند.گرچه ممکن است برای تمام کردن کارتان قبل از اینکه به سوی تفریح  بروید،وسواس داشته باشید اما حداقل ذاتاً قادرید وقتی آماده ی تفریح هستید وظایف ناتمام خود را سوا کنید.اگر نیاز دارید که بی مسوولیتی خود را توجیه کنید یادتان باشد که شما وقتی فرصت رها کردن آن را داشتید بسیار سودمند بودید.
 

بهمن : گرچه ممکن است امروز سوار بر ابر خیال باشید، اما واقعاً این یک مشکلی است که شما دارید تا خود را بتوانید از توقعات مردم رها کنید، به خصوص اگر آنها الان به شما وابسته هستند.اما تسلیم  برنامه‌ی زمانی وفشارهای آنها نشوید. شاید با لحظه ای کنار گذاشتن کار روزانه ی خود بتوانید بهره ی زیادی ببرید. اگر می‌توانید، روز بسیار خوشی را برای خود فراهم کنید.مسوولیتهای شما، هر زمانیکه به سراغ آنها بروید، سرجایشان هستند.
 

اسفند : اگر به فکر این هستید  که چگونه عادتهای دیرینه ی خود را از بین ببرید، امروز، فرصت خوبی است.امتحان یک چیز جدید و تازه شاید گاهی خطرناک باشد اما الان پیش بینی به حد کافی هست که شما رابه حرکت وادارد.حتی اگر کاری را دارید انجام می‌دهید که با آن آشنا هستید، سعی کنید آن را به شکل دیگری انجام دهید.فقط کافی است نگاه خود را عوض کنید.

نويسنده: سایا تاريخ: پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:فال و طالع بینی روز پنجشنبه 12 خرداد 1390 , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فال و طالع بینی روز چهارشنبه 11 خرداد 1390

فال روزانه | www.irannaz.com
فروردین : احتمالاً امروز از دنده چپ بلند شده‌اید، اما گذشته را فراموش کنید و به حال فکر کنید.دوستان و همکارانتان می‌خواهند شما را بی گناه بدانند اما شما باید با آنها بسازید. می‌دانید که زندگی کردن در زمان حال چقدر مهم است پس بدون اینکه خود را درگیر خاطرات شخصی بکنید با زمان و اتفاقاتی که در حال اتفاق می‌افتند پیش بروید.
 

اردیبهشت : مهم نیست که یک چیزی یا کسی الان چقدر خوب نشان می‌دهد، چند دلیل عملی وجود دارند برای اینکه شما نتوانید به آنچه می‌خواهید برسید. خوشبختانه، اراده شما در صبر کردن برای رسیدن به خواسته‌تان به شما کمک زیادی می‌کند.عجله ممکن است همه چیز را خراب کند اما اگر قدم به قدم پیش بروید مطمئناً به هدف خود می‌رسید.
 

خرداد : شاید امروز دیگران منظور شما را بد برداشت کنند، اما شانس دوباره به سوی شما رو کرده  و تا دو هفته دیگر نیز با شما خواهد بود. خوشبختانه امروز راحت‌تر می‌توانید منظور خود را بیان کنید اما اگر کسی تلاش شما را به هم زد، غافلگیر نشوید.
 

تیر : شاید امروز اگر کسی از شما بخواهد که بین اختلافات همکاران یا دوستان نظر بدهید دچار شک و تردید بشوید. اما شما باید تأمل کنید، چون شما دو طرف قضیه را می‌بینید و به هر حال این مشکل شما نیست. با این وجود این موضوع تأثیری روی کار شما ندارد و باید در بی طرف بودن خود یا در مقابل اصرار دیگران برای پاسخ دادن به آنها، سفت و محکم باشید.
 

مرداد : شما اختیار برنامه کار امروز خود را دارید اما باهوشتر از آن هستید که اجازه بدهید روزگار چیزی را به شما تحمیل کند. یک راه عاقلانه برای روبرو شدن با شرایط تغییر یافته مثلاً حزب باد بودن وجود دارد. هر چه به خودتان سخت نگیرید و وابسته به زمان نباشید شانس شما هم در بدست آوردن موقعیت‌ها بیشتر خواهد بود.
 

شهریور : از یک طرف دقیقاً می‌دانید که برای رسیدن به هدف خود چه باید بکنید و از طرف دیگر ترجیح می‌دهید  یک کار دیگری انجام دهید. این دو دلی، شما را دیوانه کرده و جلوی عملی کردن آرزوی شما را می‌گیرد. شانس آوردید که بیشتر از آن چیزی که فکرش را بکنید کنترل خود را دارید، چون شادی شما نه تنها به وقایع خارجی وابسته نیست بلکه به عکس العملی که در مقابل آنها دارید بستگی دارد.
 

مهر : اگر بگذارند شما به سر کار برگردید و با دیگران خوب رفتار کنید احساس بد شما پس از شکستی که داشته‌اید از بین می‌رود. اگر مراقب اوضاع باشید اصلاً کار سختی نیست. از بد شانسی،  یک نفر هست که خیلی منصف نیست و این موضوع باعث خشمگین شدن شما می‌شود. به نفع شماست که کمی دست نگه دارید و تا آنجایی که می‌توانید مهربان و موثر باشید.
 

آبان : گرچه نیت‌تان خیر است اما صبرتان به سر رسیده. از چیزهای تکراری که هردفعه اتفاق می‌افتند، خسته شده‌اید. خوشبختانه، دیگران دارند واقعاً تلاش می‌کنند و شما می‌توانید حرکت مثبت آنها را ببینید. اما از بد شانسی شما، سریع عمل نمی‌کنند و مجبورید خیلی صبر کنید. با ناامیدی خودتان صادق باشید بدون اینکه آن را به یک جنجال تبدیل کنید، می‌توانید فشار را کم کرده و روابط خود با دیگران را بهتر کنید.
 

آذر : گرچه به داشتن روابط اجتماعی خوب شناخته شده اید، اکنون نیز موقعیت آن فراهم شده تا بیشتر از آن بهره ببرید. اما باید پرانرژی بودن خود را خوب کنترل کنید که می‌تواند شخص مهمی را برنجاند. نشاط خود را خیلی نشان ندهید اما متعادل رفتار کنید. امروز مودب بودن به این معنی نیست که سکوت کنید بلکه باید بدانید که چه چیزی درست است که بگویید،  چقدر صحبت کنید و چه موقع آن را قطع کنید.
 

دی : امروز نشانه‌هایی را دریافت می‌کنید مثل روز اولی که می‌خواستید یاد بگیرید که چطور کاری را انجام بدهید و چه وقت آن را انجام ندهید. ممکن است از آن خوشتان نیاید اما بلاتکلیفی ای که این تغییر با خود به همراه دارد را نیز دوست ندارید. بدبختانه، کنجکاوی در مورد آن نیز مشکلاتی را به وجود می‌آورد که بهتر است فعلاً آن را رها کنید. پذیرفتن وضعیت فعلی روش عاقلانه تری است تا اینکه راه حلی برای آن پیدا کنید.
 

بهمن :
شما ممکن است احساس کنید که دارید به موفقیت دست پیدا می‌کنید اما شاید مسائل خاصی باشند که در این مورد نقش داشته باشند. با این وجود نباید از کار خود دست بکشید. شاید مجبور بشوید ساعتها برای آن وقت بگذارید. به وظیفه خود عمل کنید و از الهامات خود کمک بگیرید.
 

اسفند :
شاید امروز از ضمیر ناخودآگاه خود پیام‌هایی را دریافت کنید. آنقدراحمقانه هستند که نمی‌دانید چه معنی‌ای می‌دهند. هرچه بیشتر آنها را تحلیل می‌کنید کمتر برای شما مشخص می‌شوند. گرچه دارید سعی می‌کنید چیزی که نمی‌فهمید را تعبیر کنید، اما کمتر به هدف می‌رسید. به جای خرده گرفتن بگذارید کار خود را بکند.

نويسنده: سایا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:فال و طالع بینی روز چهارشنبه 11 خرداد 1390 , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم خوشتون بیاد اینجا هرمطلبی که دلتون بخواد پیدا میکنید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to saya.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com